.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارآفرین مازندرانی و برتر کشور اعلام کرد :
مسئولان مازندران از کارآفرینی استقبال نمی کنند !
شمال نیوز : کارآفرین مازندرانی و برتر کشور گفت: تأسیس یک دانشگاه با محوریت کارآفرینی در مازندران را پیشنهاد دادم اما کسی از آن حمایت نکرد.....

یک کارآفرین مازندرانی و برتر کشور گفت: تأسیس یک دانشگاه با محوریت کارآفرینی در مازندران را پیشنهاد دادم اما کسی از آن حمایت نکرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس علی‌اصغر جهانگیری اظهار داشت : در زادگاهم مازندران، استقبالی از سوی مسؤولان نمی‌شود در حالی که از رامسر تا قائم‌شهر طرح دارم. کشور هلند یک هفتم استان مازندران است و این کشور نفت و گاز هم ندارد اما بسیار ثروتمند است در حالی که مازندران هفت برابر آن و با وجود ثروت‌هایی که دارد فقیر است و این نشان می‌دهد یک جای کار اشکال دارد و آگاهی وجود ندارد و وقت آن رسیده است تا مشکل شناسایی و حل شود.

وی افزود : مسؤولان استان مازندران یک ساختمان را به عنوان بانک اشتغال در اختیار ما قرار بدهند پنج جوان تحصیل‌کرده را تبدیل به بازرگان می‌کنم تا برای من سفارش محصول بیاورند. سفارشات آنها را به نصف قیمت تولید می‌کنم و تیم بازرگانی آنها را می‌فروشد و با این روش حتی کارخانه‌های نیمه تعطیل مازندران فعال می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.